HTML

Gondolataim.

Egyetem.

Tündérke. 2012.08.28. 00:41

Egyszerűen kikészít. Tényleg ez, hogy nem tudok semmit, semmiről.

Mit? Hogyan? Mikor? Mennyit?

Nem kapok válaszokat, és egyszerűen zsong tőle a fejem. Már akarom az egészet, viszont félek is tőle, mint minden ismeretlentől.

Biztat, hogy még senki nem halt bele (olyan nagyon), viszont nem szeretnék pánikba esni és elszaladni :D

Nem tudom, mit hogyan csináljak, és vajon elég jó leszek-e másoknak? A többieknek? 

Tele van kérdésekkel a fejem, állandóan szituációkat képzelek el, és hogy hogyan viselkedjek bennük, mit mondjak, hogyan mondjam. Ezekre reakciókat képzelek el, többet, majd azok tükrében változtatok a terveken.

Nem akarok csalódni, viszont túlságosan is bizonytalan vagyok...

Félek.

Alapvetően önbizalommal nincs sok bajom, de ilyenkor félek. Mindenki azt mondja hogy jó, meg minden, de ők annyira mások mint én. :/ és most Félek, hogy mi van, ha nekem mégsem lesz olyan jó? vagy leégek a többiek előtt..

----

Túlpörög az agyam, és nem tudom leállítani. Pedig most párom mellett kéne aludnom negédesen... De nem megy. Jár az agyam, nyitva a szemem, és pööörööögpöööröööög. Jajnekem.

Címkék: Egyetem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke666.blog.hu/api/trackback/id/tr664736412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása