HTML

Gondolataim.

Első felvonás.

Tündérke. 2012.08.16. 17:40

Tegnap voltunk a városban.

Először Tündiéknél voltunk, soakt beszélgettünk, ijesztő tények derültek ki. Kicsit lesokkoltak, hogy ki kivel bújt össze, jött össze, de mégse vállalta fel és hasonló. 

Aztán Gitti ujjából kivadásztam egy fadarabot, ami egy körömhöz képest... huh.... majdnem én lettem rosszul amikor megláttam. Utánna ő, a vér látványától, ami összegyűlt a tenyerében. 

Aztán boroztunk nevetgéltünk. Majdmentünk a városba. Tündivel és Vikivel mentünk 4.5% koncertre. Jóvolt, előtte találkoztam a babával is, mesélt villogó ördögszarvról :D Cukivolt ^^ 

Aztán jött Szofika meg Cicca, és tomboltunk elsősorban Imrének. :D 

Majd utánna hazaballagtunk szépen. Sajna hamar vége lett az estének, pedig én még pörögtem. :/ Jólett volna ha maradnak velem tovább, de ez ígyjárt. :)

Szóval hazajöttem, bebújtam az ágyamba, és vártam hátha párom megjelenik mellettem, de nem. :(  Szóval aludtam. 

Felkeltem olyan fél1 körül, filmeztem, ettem, beszélgettem is egy keveset Gáborral. 

Körmöt kellett volna festni, de már így járt. Kb 20 perc és jön Gitti, megyünk nézünk breakeseket... Elvileg. :D

Kíváncsi leszek. Remélem találunk valami ismerőst, mert mostanában híjján vagyok velük. Embereket akarok *-*

Ha már fesztiválra nem jutottam el, pénzhiány miatt :/

Ennyi jár. Szerintem.:) Bár Gábor hisztizik miatta, hogy nekem milyen jó volt, ő meg nem tud menni sehová... De nemtudom. Szerintem meg lehet oldalni. Ha nagyon nem jönne velem senki, én is találnék valakit aki igen. Mégha a pasija ágyából is kellene kicibálnom. Nemtudom.

Akkor se fogom elrontani a kedvemet miatta. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke666.blog.hu/api/trackback/id/tr394716106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása