HTML

Gondolataim.

Valóság.

Tündérke. 2012.08.14. 23:10

Valóság.

Rengetegen és gyakran használják, használjuk ezt a szót. De mégis mit jelent?

Azt hiszem mindenkinek más. Hiszen már egészen kicsi korunkban ezt halljuk: "Ne félj kislányom, a tv-ben a szörnyeteg nem valóság." Vannak dolgok, amiket megtanulunk, hogy nem valóság. Mégis. Egy bolondnak, aki képzelődik, neki valóság a szörny a tv-ből. Tényleg valóság neki. Akkor most mi a valóság?

Azt hiszem mindenkinek más. Mégis, ha történik valami, a valóságra hivatkozunk. Pedig senki nem tudja mi az pontosan. Általánossítás, Persze. De akkor is. Az nem tény. Az nem valóság. 

Az én valóságom különös. Fura, pont olyan mint én. Az én valóságomban az emberek jók, és nem akarnak rosszat másoknak. Az én valóságomban. Akarat kérdése a dolog. Ha valamit nagyon akarunk, akkor teljesülhet.

Persze ezért kapok sok pofont.. Mert másoknál ez nem így működik. És én ezt tudom is. Hogy ez fura. Fura, mint én.

A valóság, azt hiszem mindig fura és bonyolult. 

Az én valóságom biztosan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke666.blog.hu/api/trackback/id/tr914712869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása