HTML

Gondolataim.

Második felvonás.

Tündérke. 2012.08.17. 06:38

Szóval jelenleg az van, hogy basszameg. 

Este, 6kor Gittivel elmentünk a főtérre. Néztünk breakes srácokat *-* És ááá <3 fantasztikusak voltak *-* tényleg. Csodás volt *-* Imádom ezt a fajta mozgást. Kát hogy bennem elég kevés ilyen vér van :(

Aztán nééztünk egy kevés zumbát meg salsát. Aztán Gittát hazakísértem egy pulcsiért meg hosszúnadrágért...

KÖzben találkoztunk haverokkal, aztán sétálgattunk 8asban a városban, voltunk parkban, libikókáztunk, nevetgéltünk, voltunk kocsmában ahol biliárdoztunk.

Majd éjfélkor megint hazajöttünk. Fél2ig letusoltam, addig Gáborral beszélgettem.

Aludni nemtudom mennyit sikerült, mert mindenre emlékszem ami történt, vagyis nagyon sok dologra... Így nemtudom, aludtam-e este vagy sem. De azt tudom, még 3kor fentvoltam.. Szóval csak 3 órát aludhattam maximum. :D szééép.

Szóval ez van, nincs más- Ma jön haza párom *-* ideje. ajh. jólesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke666.blog.hu/api/trackback/id/tr484716810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása